Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya

Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 13:27
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 13:48
Kaynak: İHA
Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı.
23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi.
Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.

Kaynak: İHA

ÇOK OKUNAN

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.